Yawrum 11 yıldır hiç aralıksız sigara içiyordum. Eylül ayında çok çok isteyerek hamile kaldım. Ama kendimi gizli gizli sigara içmekten alıkoyamadım. Günde belki 1 tane içiyordum ama yine de bi şey beni o kalorifer dairesine sürüklüyordu okulda. 6.haftada dış gebelik olduğunu öğrendim. Çok acılı bir süreç allah düşmanımın başına vermesin. Kendimi ne kadar suçladığımı anlatamam. Zaten psikolojim bitikken daha da çok sigara içtim. Sonra neden bilmiyorum günde 1 tane içmeye başladım. Ben kazara hamile kaldım ve hamile olabileceğimden şüphelendiğim anda elimdeki paketi arkadaşıma verdim. Ben o vicdan azabını bi kere yaşadım, hep kendimi suçladım dış gebelik için. Vicdanım şimdi bile o konuda rahat değil. Bir daha aynı şeyi yapamam. Bebeğiniz solunum sorunları yaşayabilir, erken doğabilir, bağışıklığı zayıf olabilir bunların hepsi birer ihtimal. Tercih sizin ama lütfen vicdanınıza kulak verin.