Aslannnn 45 tl alıyorlar açıkcası bende çok memnunum enerjim tutdu ve kasmıyorum yanında kendimi çekinmeden sorularımı sorabiliyorum bebek ve doğum için doktor önemli ama inanın kendinizi rahat hisettiğiniz doktorlardan önemli bende her açıdan memnunum tavsiye ederim kesinlikle