Busrabora Kızlar hangisi daha hijyenik olur acaba akıntım fazla su aralar enfeksiyon dedi doktorum fitil ve krem verdi ben pecete kullanıyorum ben sizce hangisi daha hijyenik
teslimeserkan Busrabora kuzum ben ped kullanıyorum peçete cok ufak tefek oluyor parçalanıyor hemen cok akıntı olunca o yüzden ped kullanıyorum
Sengulkrgz Busrabora Ben bu bebekler icin kullanilan agiz bezi varya onlardan almistim onlari koyuyordum.Pecede de koymuyordum.Hem ic camasirimi hemde o bezi utuluyordum.Bu sayede enfeksiyondan cabuk kurtuldum
Ezgisu Busrabora enfeksiyon için arkadasım eski bezleri küçük küçük kesmişti ütüleyip hep onlardan kullanmıştı . Ben kullanmadım hiç ama fikir olsun sana canım
Cisel Busrabora ben hep pecete kullaniyorum cunku ped nemleniyor islaninca da tahris ediyor. Peceteyi 30 dkda bir yeniliyorum hic bir sorun kalmiyor
titebouille Busrabora kalın peçetelerden kullanıyorum katlayıp.. Günde 2 3 kere değiştiriyorum ben.. Günlük ped i sevmiyorum..
EsZe Busrabora ben hep kağıt havlu kullanıyorum. Sık sık değiştiriyorum. 2-3 kat koyunca ve sık değiştirince parçalanmıyor da. Günlük ped bana hijyenik gelmiyor ve hava almıyor. Bi çok doktor da kullanılmasını önermiyor. Mümkünse tabi ki bez parçaları koyup onları değiştirmektir ama ben onla uğraşabileceğimi sanmıyorum açıkçası 🤷♀️
Kelebegimmm Günlük ped hiç rahat olmamıştı benim için peçete kullanıyorum halada.kalın mutfakta kullanılan peçeteler var ya tezaghı falan silmek için onlar iyi.tualet peçeteleri parçalanıyor
Zeynepzeze Günlük ped, ama nerdeyse her tuvalete gidişim de değiştiriyorum çünkü ıslaklık kaldığın da enfeksiyon riski artıyor. Yine de buna rağmen günde 2 veya 3 kez de iç çamaşırımı değiştiriyorum
Gkhn71 Iç camasiri surekli degisir ve o bolge kuru ve hijyen tutulursa havlu kağıt veya gunluk ped farketmez enfeksiyon sıkıntısı olmaz
Sh123 Busrabora doktor bana peçete ped tarzı şeyler asla kullanma sık sık çamaşır değiştir dedi ama ben dinleyemedim maalesef 🤷🏻♀️ Günlük ped kullanıyorum. Mantar vardı o yüzdendi benimki
Ezgib Busrabora canim bendede coktu ne ped ne peçete kullanmicksn demisti bunlar daha cok arttiriyor demişti sürekli camasir değiştir pamuklu camasir giy demisti cok zorda kalirsan pamuklu atleti kes onu koy onu degistir demişti
Busrabora Ezgib evet canım ikisinide kullanmamak lazım sanırım bez koymayı deycem bulabilirsem pamuklu birşey, demek peçetede arttırıyormus ben daha hijtenik sanıyordum
Esra81 Busrabora evet pecete kesinlikle kullanma dedi imkan varsa tabiki en iyisi surekli camasir degistirmek ama malesef calisiyoruz disarida oluyoruz biraz zor gunluk ped bir nebze olsun daha saglikli peceteye gore