Minikmucizemizz Regliye 8 gun kaldi gögüs hassasiyetm var ama genelde regli öncesi olur arada kasiklarim hafif agriyo gögüslerimde damarlar belirginlesti bel agrim var 😁 bu saydiklarimdan sonra regli olursam bidaha belirti filan dinlemicem 🤦🏻♀️😁😁
TunarinAnnesi Minikmucizemizz benim 7gün kaldı yârin kan vericem 😍aynı belirtiler var bu günde bulantim var Ama ben hiç bir Zaman göğüs ağrisi yaşamadim bu ilk ❤️
Minikmucizemizz TunarinAnnesi haber veririmisin sonucu ben kan vermicemde pazar bi test yapcam cikmazssa adetimi beklicem nasip bu isler
Ggggggggggg TunarinAnnesi Canım bekle bence ben adete 4 gün kala verdim negatif çıktı çok üzüldüm sonra adet günümde hamile olduğumu öğrendim üzüldüğüme değmez bence ama yine de sen bilirsin tabi 🤷🏻♀️
Zehra333 TunarinAnnesi Tugce1803 Mrvgns benim de 8 gün kaldı 🙈🙈🙏🏻 Ovülasyon testim hafif hafif yeniden koyulaşmaya başladı yumurtlamamdan sonra silikleşmişti hergün yapıp koyulaşacakmı bakacağım belirti olarak beriyiz krem kıvamında akıntı ve kasık batması var hafif bulantı belki de psikolojik bilmiyorum
Mrvgns Benmde 8 gün var kızlar göğüs acım var ama her zaman oluyo zaten halsizlik ve çok uykum var 9 aydır evliyim 6 aydır bebek istiyoruz bekliyoruz bakalım heray
Tugce1803 Minikmucizemizz bende çok istiyorum canım her ay duramaz 6 gün kala koşardım hastaneye bu ay rahatım bekliyorum😊sanki erken öğrensem olacak yine 1hafta beklicem
Minikmucizemizz Tugce1803 bende bu ay baya bekledim aslinda geçen ay nerdeyse üç gune bir yapıyordum test 🤭😁
TunarinAnnesi Ggggggggggg kan 1,20 çıktı adetimi bekliyorum şimdi uslu uslu 🤗artarmi sence bu HCG☝️Maşallah sağ salim kucağına al İnşAllah tatlım ❤️🙏
Ggggggggggg BabyComeOn evet göğüs uçlarım çok acıyordu kaşık batıyodu ve aşırı bacaklarım ağrıyodu bi de belimin bi tarafına iğne saplıyolardı sanki . adete 4 gün kala negatif çıkınca yorgunluktan dedim hep ama değilmiş 🤷🏻♀️
Ggggggggggg TunarinAnnesi kaç gün kaldı canım adete , hiç belli olmuyor valla 0,100 arttı benim o da artar mı artar 😌 inşallah gönlündeki gibi olur Herşey hayırlısıyla 🙏🏻
Mrvgns Belim ağrıyo ve göğüslerim acıyo yarın kadın Doğuma gidicem ben umudum yok bu ay da tedavi için gidicem bi Yandanda tam yarın gidince öğrenir miyim acaba diyorum da sanmıyorum ya