Selmaa doktor alttan bakmak istedi karından kalp atısı imleci yanmıyor die bende baktırmak istemedim beklemek istedim biraz daha oda kalp atısı yoksa kanaman olur dedi banada sacma geldi acıkcası yani kanamam olursa sonucta daha iyi değilmi en azından kürtaj olmam gerekmicek ve aksine benim kötü giden hcbsyim yok canım Pazartesi prof. Bi doktor var ona gidicem cnkü bir düşük bir kürtajım var ve 5 yasında bi oğlum var. Hayırlısı ile beklemeliyim ozaman dimi