Gzrilknur stres oluyor en iyi ben bilirim. Ama inan bana aklını rahatlatınca Allah yardım ediyor. Bak benim polikistik overim var, insülin direncim var, tiroitim var, 98kilo idim gebe kaldığımda... bunlardan sadece biri bile olsa doktora gitsen sana tüp bebek tedavisi der iğne ilaç bi sürü şey başlar. Ben kendi kendime dedim doktora gitmeden önce ben kendimi tedavi edicem dedim, diyete başladım, spora başladım, dahiliyeye gittim tiroit insülin direnci hapı yazdılar onları içmeye başladım. Daha ayı yeni dolmuştu 2kilo vermiştim hamile kaldım. Sen yeter ki inan, olucak zaten ben de biraz hazırlık yapayım olsun diye dersen öyle düşünürsen olur. Benim olduysa tüm bu sıkıntılarım varken senin de olur. Böyle örnekleri düşün, kötü şeyler getirme aklına, zamanı vardır. Tez zamanda vaktin gelsin senin de olsun inşallah