Pelin86 Levotiron 100 lük kullaniyorum kullaniyorum bi türlü düsmedi hamilelikte yüksek çikiyor doz artiyor.
Pelin86 Kizlar tüyleriniz çok hizli cikmaya basladimi ilacin dozu yükseltikce daha bir arti sanki Agdacim bunu söyledi ama doktora gidince sorucam gerceklik payi varmi diye fikir edinmek istedim
yigitalptb Pelin86 olabilir çünkü değer yükseldiğinde saç dökülmesi yapıyor. Normale döndüğünde saç dökülmesi azalıyor. Dolayısıyla tüylere de etki ediyor olabilir.
Kbr22 Aturkk evet hamile olmadan once gun de 1 tane içiyordum hamilelik değerlerimi yükseltmiş o yuzden dozunu arttırdı doktorum her ay kontrole gidiyorum
Asliyildirim Gzrilknur hiç canını sıkma olur. Benim eatroxa başladıktan sonra oldu gebelik, üstelik daha düşmemişti tiroitim 5lerde filandı. Biraz yürüyüş yap tempolu, terle. İnan çok faydası oluyor. Hormon ilaçlarının etkisi kadar çok etkisi oluyor sporun
Gzrilknur Asliyildirim yürüyüş çok yapıyorum aslında. Yıllardır böyle içiyorum. Bi düzelmedi. T3 T4 iyi de. Tsh hep 0. 😥
Kumsalinannesii Kızlar benimde değerim 0.01 çok dusuk dr 18 haftaya kadar birmal dedi çok çalışıyor dedi çok çalışmasıda problem değil mi dedim tahlil istedi bilgisi olan var mi??
yigitalptb Kumsalinannesii evet çok düşük de sıkıntı maalesef. Tam emin değilim ama 0.75 ila 2.5 arası olacak diye biliyorum. Üst sınırdan eminim de alt sınırı bilmiyorum çünkü hiç 1'in altına düşmedi benim
Gzrilknur Kumsalinannesii aynı benim gibi. Halsizlik saç dökülmesi kıl çıkması artık katlanılır gibi değil.
Kumsalinannesii yigitalptb teşekkür ederim Salı günü randevum başka dr a randevu aldım bu sefer bakalım ne diycek
Asliyildirim Gzrilknur üzülme, olur inşallah. Aklını sakinleştir gerçekten çok etkisi oluyo. Stres girip olmuyo diye düşününce daha zor oluyor herşey