belismomy çok teşekkürler çok aydınlatıcı oldu, eşim de dahil normal doğum diye tutturdular ama olmayınca olmuyor yani, muhtemelen psikolojik olarak insanların süt eksin beklentisi beni sinir edecek, kimsenin bir şey bilmesini , beni takip etmesini istemiyorum, ebeme söyliycem inş herkesleri çıkartsın odadan emzirmeye çalışırken. Süt sağma makinemi götürmeyim demi, elimle yapayım hastanede? Kayısı suyu evden kaynatıp götüreyim o zaman en iyisi