Arkadaşlar merhaba, 6 ay önce kürtaj oldum. 5 aydır denememize rağmen hala gebelik olmadı. İlki hemen olduğu için çok üzülüyorum. Tam yumurtlama günlerini değerlendirmemize rağmen olmuyor, bu durum beni korkutuyor. İnofolic, prowomen kullandım ama işe yaramadı. Doktor her şey harika diyor ama olmuyor, sanki bir daha hiç hamile kalamayacakmışım gibi hissediyorum. Sizce acele mi ediyorum? Rahim filmi çektirmeli miyim sizce? Bir öneriniz var mı kolay gebe kalmak için?