haziransekiz bende üç sene önce kuaförden kapmıştım bu virüsü 17,18 tane falan vardı.. özel ve devlet olmak üzere bi kaç hastane gezdim ve en kesin çözüm lazerle yakma demişlerdi bende yaktırdım. Deriyı en alt hücrelere kadar yakıyolar kalıntı kalmasın diye yoksa tekrarlayabiliyomuş.. 3 seneden fazla oldu elhamdülillah bi sıkıntım yok ama çok uzun süre atlatamadım kabusum olmuşlardı internette yazılanlar yüzünden.. ihmal etmeyin ama çok çabuk ürüyolar doktorunuz nasıl müdahale edilebilirse etsin mutlaka.. geçmiş olsun🙏