Sad3c3m Gizemmciik aynı şey oldu banada bugün söylendim kendi kendime 10 gün olmadı aldıralı kısım kısım çıkmış🤦♀️ Jiletle alsak ne olur kim bilir
Nazlisezgin Gizemmciik oyüzden sordum benimde hamile olduğumdan beri hemen çıkıyor neyseli yalnız değilmişim 😅
Pnaratnn Ask61 ne olur ne olmaz riskli pek hijyenik değil doktorum kendin de alma canın acır hamileyken hassas olur 9 ay jilet kullan demisti
Ask61 Pnaratnn jiletle de baş edilmiyor ama sizin doktorunuz söylediyse dinlemekte yarar var teşekkür ederim 🙏🏻💖