Tugbanur Cansubasak benim canım aşırı derece de tatlıdır hamilelikten önce den canım açıyordu. Simdi karnım büyüdüğü için ağda yapılırken göremiyorum hiç bişey daha az canım acıyor. Meğersem gördüğüm için heycan yapıp kendimi kasıyormuşum
Tubaaa-91 Cansubasak valla bende 6 hafta da gittim birazcık can acısı fazla oluyor ama hiçbir sorun olmuyor :) eğer herhangi bir sorun yoksa bencede uzun sürelik açısından en iyisi.
Ulass Cansubasak canım.bende 38.haftamdayım öğrendiğimden beri ağda yaptırıyorum çokta rahat ediyorum hem tüylerin çıkma süreside uzuyor 2 ayda bir gitsem yetiyor
sercanirem Cansubasak keşke yapmasan canim doktorum bana ilk muayenede söyledi agda kulanma diye düşüğe yol aciyormus hem cok yenisin ben tüy dökücü kulaniyorum hamilelikten sonra mecburi
Tgcckir Cansubasak canım ben yaptırdım bir sıkıntı olmaz. Doktorumda bir sıkıntı olmıcağını söyledi. Sen gitceğin yere hamile olduğunu belirt söyle zaten dikkatli yapıyorlar
kimsebilmesindiye ilk hamilelikte yaptirdim sorun olmdi.simdiki hamileligimde epilasyona devam edebilirmiyim diye dr sormuştum jilet tuy dökücü ağda oneriyorum demisti.