Cansubasak valla arkadaşım ben senelerdir aynı yere ağdaya gidiyorum daha 5 haftalıkken ilk kez ağdamı yaptırdım ama benim ağdacım annem gibi oldu normalde sadece içine çubuk koyulduğu için ağdayı değiştirmesine gerek yok ama benim için paket açıyor. Normalde 10 dk süren işimiz 30 dk sürüyor aynı paraya sırf canım yanmasın diye o kadar şefkatli davranıyor ki. Bence öyle cart cart çeken birileri e yaptırma mıtlaka gebe oldğunu söyle temiz olduğuna ve yapan kişinin işinin ehli olduğuna emin ol kendisine doğum haftasına kadar giden bir ton hamile biliyorum. Yinede için rahat etsin doktoruna sor. Sevgiler 🙋🏻♀️