Canim gectigimiz yaz temmuz ayinda ben de dış gebelik yasamistim. Kahverengi lekelenme ve karnimda asiri bir gaz agrisi gibi bir Agri. Ayakta bile dikilemiyordum. Ilkten devlete gittim hcg 2800 du kese yoktu. Ertesi gun 4000di yine yoktu. Sonraki gun 5000di yine yoktu. Doktor benim durumumun agresif ilerledigini methotrexate ignesinin ise yaramayabilecegini soyledi. Aglamaktan kahroldum diyebilirim. Universite hastanesine yonlendirdiler asistanlar doktorlar hepsi vajinal ultrasonla baktilar defalarca kese yoktu malesef igne de yapildi yine ise yaramadi. Sonra laparoskopi yapilmasina karar verildi. Kistim de varmis cunku. Ameliyathaneden cikmam 3,5 saat sürmüş. Kistim alinmis, bebegi almislar, tupumde yapisiklik varmis onu acmislar. Cok sukur sonra 1 hafta da daha iyi oldum diyebilirim. Ve hersey de bir hayir oldugunu, belki de rahmimin dogru bir gebelik icin temizlenmesi ve hazirlanmasi gerektigini dusundum. Su anda da 13 haftalik hamileyim Elhamdulillah. Allah’im sana da şifa versin inşallah.