balarisi06 Doktorlar genelde bu konuda olumsuz konuşmayı sevmezler canım ayrıca onlara da bahane Yok hastalara da yaranılmıyor kimileri de gittik de hemen tüp bebek yapmaya çalıştı paragöz falan diyorlar o yüzden doktorlar da bir süre deneyin diyor ama bence normalde bile çocuk olması o kadar kolay bir şey değilken tek tüple iyice zor, benim tavsiyem beklememen çünkü tüp bebek için yaş da önemli