balarisi06 bende yarım rahim ile tüp bebek ile hamile kaldım. Şu anda 5,5 aylık hamileyim. Tüp bebek tedavisinde iğnelerden sonra yumurta toplama işlemi yapılıyor yumurtalıklarından. Sonra eşinden sperm alıp döllendiriyolar toplanan yumurtaları ve döllenen yumurtalar embriyo oluyo. Yani senin sağdan ya da soldan yumurtlaman kapalı olan tarafından ya da rahim olmayan tarafındaki yumurtalığından yumurtlaman bişeyi değiştirmiyo. Önemli olan yumurtalaman ve ilaçlarla o yumurtaların sayısını çoğaltıp yumurta toplama işlemiyle anestezi altında toplanıyo hepsi bu. Aynı süreçleri geçirdim allah yardımcınız olsun ama tek çözüm tüp bebek zaman kaybetme sakın ben ekim ayında öğrendim yarım rahimli ve tek tüp olduğumu hemen tüp bebek yaptrdık ocakta hamile kaldım ilk seferde tuttu. İnşallah allahım sizlerede en yakın sürede nasip eder cnm🙏