Kbrcgr Meltemm1 hiç korkma benim karnım da çok aşağıdaydı bana da erken doğurursun dediler 39. Haftaya girdim hala doğurmayı bekliyorum 😅
Meltemm1 nilosum bunları duymak içimi rahatlattı çünkü aksini söylediğinde kabul etmiyorlar görürsün bak diyorlar 😂
ZalovaLeyla Meltemm1 tabi ki, söylediğim gibi işte ne kadar doğru bilmiyorum ama banada böyle demişlerdi
Akdasdha Meltemm1 millet ne diyeceğini şaşırmış canım Doğumuma 19 haziran vakit var dönmesine dedi doktor ama millet banada karnın yukarıda daha da inmez senin normal olmaz sezeryan olursun diyorlar
Tubabulat2018 ZalovaLeyla anladım canım benimde asagıda hatta dün bi akrabamız soyledi onunda 3 kızı var onunda hep asagidaymus kizin genelde oyle olur demisti bana doktorum asagıda dedi ve dinlenmem gerektigini yukarı çıkması gerektigini soyledi.