Buseecrin 1glshcvz kesinlikle park beşik diğer beşiklere boşuna para verip 3 ay kullananlar var etrafta görüyorum bence boşuna herkes park beşikten yana uzun ömürlü sağlam birşey aldıktan sonra bende kararımı bundan yana kullanıcam
bicirinannesi Tugramoms evet bence de çok güzel ve kaliteli🥰 inşallah bitmez ben alana kadar. İyi günlerde kullanın inşallah 🤲🏻😍