1glshcvz Merhaba kızlar park beşik almaya kararverdim iki kademeli olanlardan rica etsm fiyat olarak uygun kullanışlı kumaşı olan ürünleri öneri olarak link yada marka olarak söylermisiniz
Burcak61 1glshcvz ben joker in internet sitesinden indirimden prego Milano aldım çok da güzel geldi prego cosmos da çok güzel Kraft un indirimde olanları varsa onlar da kullanışlı oluyor bide benim naçizane tavsiyem dönencesi kendiliğinden olanı alın öteki Türlü çok pahalıya geliyor
Nur___ 1glshcvz bayb&plus lüx park beşik tavsiye iki kademeli cibinlikli dönenceli güzel ürün fiyatı da uygun
Yaser27 1glshcvz https://www.e-bebek.com/baby-plus-bebek-oyun-seyahat-katlanabilir-park-yatagi-p-byp-dlc3032/ bundan aldik canım e bebek den kurulumu yaptık daha kullanmadık ama şimdilik memnunuz
bicirinannesi 1glshcvz https://www.e-bebek.com/baby-plus-lux-park-yatak-p-byp-ap610k02/ biz bundan almayı düşünüyoruz ☺️ Mağazada gördüm çok beğendim 😍
Sibsibella Nur___ aynen bende ondan aldım ben rengini gayet kullanışlı duruyor kullanmak nasip oadi daha bakalım
1glshcvz Yaser27 bu bende düşünüyorm bilemedim birisi kumaşı çok ses çıkarıyor dokunmamak için çaba sarfediyorm ses bebeği rahatsz ediyor demiş ama öyle gürültülü haşır huşur sesi oluyor mu acaba dokunduğunda?
Tugramoms bicirinannesi aynısını ben aldım canım kurdum gerçekten çok güzel kumaşı vs kaliteli rengi de çok şık duruyor tavsiye ederim
Mlssa 1glshcvz Canım E bebekten aldım kullanmak nasip olmadı daha doğuma var. Joie Excursion Change&Rock park yatak siyah olan.Kullanışlı gerçekten ve görsel olarak da güzel bir bak derim mutlaka👍🏻
Sibsibella Nur___ tavsiye ederim kurulumu çok kolay ve hafif bir ürün ben odanın icinde bir oraya bir buraya taşıyorum:))
Sibsibella Nur___ benim dusundugumden biraz fazla yerimi aldı beşik en olarak biraz geniş ondan kaynaklı sanırım
Yaser27 1glshcvz yok canım öyle hasur husur ses çıkartacak gibi değil biz tayinciyiz bu yıl belki tayin çıkar diye oda yapmadık içine de uyku seti aldık
1glshcvz Kızlar sunny baby siesta aldım bugun büyük olanlar kapıdan geçmiyor diye bu boy ideal bence Sizce nasıl alan kullanan var mı
bicirinannesi Tugramoms evet bence de çok güzel ve kaliteli🥰 inşallah bitmez ben alana kadar. İyi günlerde kullanın inşallah 🤲🏻😍