Alarasel çalıştığım yerdi zaten aşılama yaptırdım orada dün baktı öyle söyledi sonra devlete gittik söylediğim yoruma göre usg baktılar 6 dr geldi aynısını söyledi yatışını yapmamız gerekiyor dedi eve gidip gelelim dedik kaçtık imzamı aldılar parmak izimi aldılar riskli dediler. Başka hastanede biz öyle görmedik bekleyelim dedi o umut oldu bana kese aşağıda evet ama yukarıya çıkabilir düzensiz ama çok düzensiz değil deyince çok mutlu oldum bekleyin pazartesi kontrole gelin dedi içimi rahatlattı saolsun