Nur9286 ya sade içebilsem daha sağlıklı sanki sonuçta en azından bi nebze daha katkısız olur ancak benim mide yanmalarım çok fena ve sadece soda yardımcı oluyor. Doktor içemezsin der diye soramıyorum bile çünkü en başından beri kurtarıcım 🤗 bilmediğim birşey için sizi yanıltmak istemem doktorunuza bi sorun isterseniz 😊 ya eşim sağolsun bana çok destek oluyor evden pasta börek baklava eksik olmadı tüm ramazan ben yemedikçe ye diyip durdu o sanıyorki aç kalıcam halsiz düşücem bana üzülüyor bide galiba yemek istiyorum sanıyor 😂 sadece dondurmaya hayır dşyemiyorum onuda keşke bırakabilsem 😂