Merhaba canım bende 9+5 haftalık gebeyim bir hafta önce yoğun kanama şikayetiyle bir gece hastanede yattım kanamayı kesmeye çalıştılar doktor bebekte herhangi bir problem olmadığını rahmin arada kasılıp gevşemesiyle bazı bayanlarda kanama olabileceğini söyledi progestan iğne kullanıyorum her gün sürekli yatak istirahati yapıyorum şu an az kahverengi lekeler şeklinde bakalım Rabbim herkesin sağsağlim kucağımıza Almamızı nasip etsin inşallah geçmiş olsun