8 haftalık gebeyim bu sabah biraz kanamam oldu doktora gittim doktor bebek iyi dedi kesesinde falan kan yok dedi ama kanamam vardı kahve rengi falan bile geliyordu hala bebekle bi alakalı kanama değil dedi rahminde hala kan birikmis dedi.. basına böyle bisey gelen varmı sanki adet olmusum gbi kasıklarım biraz ağrıyor suan kanamam yok progestan içiyorum