Ozlemb0811 ben de arefe günü düzenli kasılmalar nedeniyle hastaneye gittim. Doktor açılma var mı diye elle muayene etti. Zaten siz de yaşamışsınız. Bence hiçbir şey yoktu. Ben de sordum bu şimdi çatı muayenesiyle aynı mı hiçbi şey yokmuş bunda dedim. Çatı muayenesinde parmakları açıp kemiklere biraz baskı yapılıyo ben şimdi onu yapmadım dedi. Bence yine de fazla abartılıyordur benim hiç korkum yok açıkçası. Bu muayeneden sonra hele hiç kalmadı. Bu çocuğu nasıl yaptık ve ordan bi çocuk çıkacak sonuçta bunu da biliyoruz. 5 saniye dayanırız sanırım 😒