Ozlemb0811 bu çatı muayenesinden korkulmasi gerektigini ilk kim çıkardı acaba yaa cok merak ediyorum 😁 ya da acittigini falan??😅 onlar yuzunden muayene olmamis insanlar korkuyolar bir sey var zannediyorlar, halbuki hepimiz evli barkli cocuk bekleyen afedersin iliskiye giren insanlariz, iliskiye ilk girerken nasil oluyorsa doktorun parmagi girerken de ayni sekilde oluyor, ustelik doktor eline jel suruyor ve eldiveni var son derece kaygan yani 😅😅😅😌 sadece iki parmagini hafifce açtırmaaya çalışıyor o da insani rahatsiz ediyor ama bi yerin kesiliyo gibi bi yerini sıkıyolae gibi bi ağrı soz konusu degil, yani bence tabi 😌😅
çok açık yazdim kusuruma bakmayin 😳 ama burada hep okuyorum çatı muayenesinin bu kadar neden abartıldığını aklım almıyor 😌 muhtemelen vajinismus tarzi bir rahatsızlıgi olan ablalar çok acı duydugunu yaptıramadıgini söylemiştir ama bir rahatsızlık yok ise bu muayeneyi kafaya takacak da hicbir sey yoktur 🤗