madl41 şöyle diyebiliriz bence kendimize kötü olduğumuzda: Geçecek. Ağlamak mı istiyorsun ağlayalım. Uyumak mı istiyorsun uyuyalım ama teslim olmayalım. Yürümek cidden iyi geldi bana bugün. Kafam dağıldı, spor yaptım, kendime vakit ayırdım.. Tavsiye ederim. Eşini uyarabilirsin ama☺️ ben sabahtan anlayabiliyorum artık. Diyorum bugün kötü günüm hazırlıklı ol☺️