[silindi] sumeyyaCelik Bana da önümüzdeki hafta doktor bakacak 🤦🏻♀️ Sırf bakmasın diye sezeryan istiyorum diyecek raddeye geldim 😂Korkudan ziyade acayip utanıyorum 😏
Nfndzn Sad3c3m vajinal muayene de cok oldum cati muayenesi de ikisi de ayni gercekten hic bir fark yok ne aci ne sanci oluyor ama sadece alisik olmadiginda tuhaf bir his.. hemencecik bitiyor zaten hiiic gozunuzu korkutmayin:)
Sad3c3m Nfndzn vajinal muayene gibiyse sıkıntı yok o konuda içim rahatladı 😍 geriye tek bi korkum kaldı normal doğumda kesi🤣😃
Hacerdogan sumeyyaCelik hiç beklemediğim bi zamanda banada doktorum alttan muayene etmek istediğini söyledi. 32. Haftada. Önyargılıydım senin gibi korkuyodum. Duyduklarımdan dolayı. Ama gerçekten korkucak hiç bişey yok hissedilmeyecek kadar acımıyo. Rahat ol kasma hiç çok kısa bi işlem aa bittimi diyosun:)
41hamile 35 haftalığım daha hiç bakılması yarın Dr gitcem bakar mı acaba ben alışkınım cihazlarla bakılmaya aşılama tüp bebek yaptırdım zorlanmadım hiç korkmuyorum o yüzden
SerminMutlu sumeyyaCelik bundan korkuyorsan dogumda napicaksin🙀 hicbirsey olmuyor utanip sıkılıncak bir durum degil ki bu ayrica 10 sn falan sürüyor kendini rahat birakmaya bak yoksa sıkarsan canin yanabilir🤗💪
Bsrakzmn sumeyyaCelik sakın korkma Canım benim ve abartılı bir şekilde anlatanlara asla inanma be korkularla gittim 36 haftalık iken oldu benim muayenem sadece 5 saniye sürüyor sadece muayene esnasında kendini sıkma bu kadar😊