İki gün hastanede yattım daha dün akşam taburcu oldum ve o iki günde sürekli sürekli hem ultrasonla hem de elle bakıldı uğraşıldı falan ve inan asla dayanılmayacak bir şey değil hiç acımıyor benim en son ki biraz acıdı o da sürekli bakıldığı için diye tahmin ediyorum ama onda bile dayanılmayacak gibi değildi