Didemm91 hareketleri cok önemli ben bu yüzden dört gün hastanede yattım iki gün boyunca ne hıçkırık ne bir tekme hissetmedim hastaneye gittim nst de kalp atışları düşük çıktı ilaçlar serumlar aynı gece dört gez nstye aldılar belli aralıklarla düzelmek bilmedi. Bunun sonucunda yatış verdiler dört gün 😐 korkutmak istemem ama hafife almamak lazım hareket etmeyişlerini son zamanlar allah korusun tüm bebişleri 🙏🏻