Canım bende 38+1 im şimdi acilden yeni geliyorum . Dün şiddetli bel ağrısı ile gittim acile . Nst de sancı çıkmadı 1 cm açıklık var dedi dr. Ama nst de bebeğin hareketlerini hiç beğenmedi birdaha istedi. İki günde bir gel takibini yapalım dedi . Bu sabah hareketlerini çok az hissettim ve gene gittim . İlk nst yi doktor hiç beğenmedi. Bir serum taktı serumdan sonra tekrar nst ye bağladı . İlk nst ye göre daha iyi aama yatış verelim dedi ben kabul etmedim . Gece gene gel nst de bakalım ve yine istediği gibi çıkmazsa yatış yapar suni ile başlatırız doğumu dedi . İnşallah suni sancıya gerek kalmaz şuan da hissediyorum az da olsa hareket ediyor ama bir iki gün önce deli gibi hareket ediyordu canımı yakıyordu artık hareketleri . Bir doktorunuza görünün derim