yacem canım çıkar merak etme 1 tane bile çıksa yeterli zaten sende sıkıntı yoksa hemen tutacaktır içini ferah tut. Ben Ankara tüp bebek merkezinde yaptırdım rapor çıkarttık ilaçları biraz indirimli aldık. Doktorumun tecrübesi konusunda başkalarının yönlendirmesiyle gittik. Umarım sıkıntım Çıkmaz da sağlıkla kucağıma alırım. İnşallah sen de alacaksın kalbini ferah tut. Çevresel etkenleri dinleme rabbine yönel 🙏🏻 rabbim hiç bir anneyi bununla sınamasın çok zor çok iyi bilirim 😘🙏🏻💖 bu kadar istiyorsan harekete geç bir an önce, olacak ben inanıyorum tatlım.. bu Arada ben 4 tane dondurdum. Bunlar hep ücretli oluyor. Yaklaşık 13 bini buldu her şey içinde (muayene+anestezi+ilaçlar)