yacem Bu nasil merhaba bir hayat isyan etsem mi etmesemmi millet ilk geceden kalıyor bizde sorun çıkıyor
honey yacem öyle demeyin, Allah herkesi başka başka şeylerle sınıyor, imtihan dünyası... Tüp bebekle çocuk sahibi olan bir sürü insan var, hangi şehirdesiniz bilmiyorum ama Bahçeci Umut tüp bebek bu konuda baya iyi, Allah yardımcınız olsun 😊
Kahraman35 yacem canım hiç isyan etme. Farklı farklı bir cok problemi olup tüp bebekle ya da başka yöntemlerle bebek sahibi olan çok insan var. Hatta bizim gibi hiç sorun bulunamamasına rağmen tedavi olanlar var. Biz 4 buçuk yıl bekledik. ilaç tedavileri +3 aşılama oldum. Maalesef kısmet olmadı. Tüp bebek denemek istedik. Ilk denemede tutmadı. Dondurulmuş embriyo vardı. 3 ay sonra 2. transferi oldum ve çok şükür tuttu. Şimdi minik kızımla 34. haftadayım. Yolunu gözlüyoruz. Allah isteyen bekleyen herkese nasip etsin inşallah.
Ask61 yacem canım içini ferah tutman için yazıyorum. 3,5 senedir kafayı boşuna yemişim. Geçen ay tüp bebek yaptım ve ilk seferde tuttu Allah’ıma şükürler olsun ki.. içini ferah tut ve bol dua et 🙏🏻 5+4deyim sana çok dua edicem inşallah rabbim uğraştırmadan tek seferde tutsun inşallah.. bu arada eşimde sperm azlığı var değerleri çok düşüktü...
FSCMK yacem öyle deme istan etme beni herşeyle imtihan ediyor rabbim annesizliklr kötü kaynanayla daha çok ama dile getirmek istemiyorum o yüzden Allah’a tevekkül et rabbim yardımcı oluyor merak etme rabbim kucağınızı boş koymasın hemen doldursun inşllh
Gamze36 yacem istagram sayfasından pendik yaniklar baharatı takip et ve orda paylasimlar var azo spermli olup hamile kalan esler var mutlaka bak esinin tahlil sonuclarini oraya yolla orda kür veriyor sana gercekten ise yariyor sayfayi takip edip bakabilirsin
Buketterzioglu yacem olumsuzlukları bırak bir kenara kardeşim sen benim ilk başladığım halimsin çarşı herşeye karşı bu yol çok uzun ve zor bir yol herkesin bir imtihanı var bu dünyada bizimkide evlatmış şükretmek lazım olumlu düşün inan bu süreç sabrı öğretiyor benim tüp bebek tedavisinde 13 ayıma girdim 3 yumurta toplama bir polip ve yapışıklık ameliyatı oldum çok ama çokk zordu ameliyatta spral taktılar yapılmasın diye Dün çıkarttılar ben hiç memnun kalmadım yaptığım seçimden doktorunu seçerken iyi araştır seni müşteri değil hastası görecek bir doktor seç bu süreçle ilgili bilgi istersen anlatırım ama umudunu kaybetme isyan etme meler yaşayanlar var bir bilsen😞 kendi adıma hayatımın en uzun ve en zor yoluydu ve daha devam edypr sonuç belli değil ama ben bilicemki elimden geleni yaptım bir evladım olsada olmasada rabbim hakıımızda hayırlısını versin🙏🧚♀️🧚♀️
yacem Buketterzioglu amin sağol canm. Neredesin nerde başladın tüp bebek yaptırmaya ücret olarak ne verdin transfer nezman yapilacak
Gmzylmz yacem merhaba bende tüp bebek yaptırdım . Uzun yollu bir süreç değil ama beklediğin için biraz canın sıkılıyor . Yanlız eğer bu kafayla başlarsan ne yazıkki tutması imkansız 🥺 sakin olucaksın pozitif düşüneceksin Rabbim bundada vardır bir hayır diyip duanı edeceksin .. bende mayısın 14nde transfer oldum son adet tarihim 26 nisan ve şuan 6+1 haftalık hamileyim 🙏 hep dua ettim ama bak bayramda knamam geldi . Düşük yapma ihtimalim var kendimi çok yormuştum iğne vuruldum hemen geçti pazartesi kontrolüm var ama stresliyim cnkü o yollardan geçip kötü bişey olmasından korkuyorum ... rabbim bütün isteyenlerin anne olacak insanların karnını sonrada kucaklarını doldursun benimde inşallah 🙏🙏🙏 o yüzden sakın ol ve tedaviye başlaa 😍😊
Buketterzioglu yacem acıbadem maslakyayım,çarşamba günü rahim filmim çekildi sonuçları dr götürdük sulu ulturoson istedi amelyattaki kazınan yerlerin izi çıktı rahim hazırlığına başlıyorız dedi perşembe günü doğum kontrol hapına sabah akşam bir tane alıyorum bir iğne verdiler göbekten lucrin 3,75 pazartesi öğlen vurulacak dediler biraz tuzlu bir iğne 435 tl bu ilaçları alırken pazarlık yap mutlaka cnm 375 e indirttim sonrasında regli olunca 2 veya 3 gün gel dediler bir hapa başlayacaklarmış 14 gün kullanıp 15 gün gidecekmişim ve önümüzdeki 5 gün içindede transferi yapıcaz dediler iki adet 5 gün embriyosu koyacaklar benim yaşım biraz ileri canım😞 Allah hayırlısını nasip etsin hepimize isteyen tüm kadınların kucağına meleklerini versin🙏
Gmzylmz Gmzylmz gelebiliyorsan Bursada benim doktorum 😍 ilk denememde tuttu . İlaçlar hariç 8 bin yumurta toplama ve transfer parası. İlaçlarla 12 bin falan olmuştur heralde.. babam eczacı oldugu için bilmiyorum . Doktorumun adı Murat erdemir Jinemed ..
Ask61 Gmzylmz canım ben de 16 Mayıs’ta transfer oldum 5+4deyim son adetim 30nisan.. kalp atışını duydun mu ben henüz randevu almadım bayram girdi araya bu hafta giderim inşallah.. hayırlı olsun bebeğin bu arada 🙏🏻
yacem Ask61 amin ınsllah benim eşimde de keşke az sperm olsa ama çıkışı olsa hiç yok tese olacak orda çıkarmi bilmiyorum bile. ALLAH razı olsun lütfen due adın hamilelerin duaları kabul olur. birde nerde yaptırdiniz birde maddi olarak ne
yacem Ask61 amin ınsllah benim eşimde de keşke az sperm olsa ama çıkışı olsa hiç yok tese olacak orda çıkarmi bilmiyorum bile. ALLAH razı olsun lütfen due adın hamilelerin duaları kabul olur. birde nerde yaptırdiniz birde maddi olarak ne
Snrr Ask61 sağlıkla kucağınıza alırsınız bebişinizi inşallah eşinizin değerleri nasıldı hatırlıyor musunuz bizde de aynı sorunlar var eşimde morfoloji düşüklüğü var
Gmzylmz Ask61 bende 14 mayısta oldum 🤗 bayram dolayısıyla malesef pazartesiyi bekliyorum gelmek bilmiyoooooor 😡😡
Levelmas yacem heyy dostum. Sen hiç bir şey görmeden isyan ediyorsun. Etme kardeş... Ben rahatsızlığımı öğrenince dünyam başıma yıkıldı halbuki 2 aylık evliydim. Hemen eşime ayrılmayı teklif ettim. Bana çokkk kızdı. Bebek için seni almadım olursa olur. "Elimizden ne geliyorsa deneriz olmazsa ben böyle de mutluyum dedi." nişanlıykenn çokkk çocuk istediğini de dile getirmişti... Kaldığımız memlekette 2 aşılama geçirdim. Olmadı. Artık gözümüzü kararttık işleri güçleri bırakıp Ankara da devlet hastanesıne şifamızı bulmaya gittik. Ben yanımdakilerin desteğiyle şifamızı da bulduk. Hem teşhis konuldu hem rapor çıkartıldı hem de tüp bebek tedavisine başlandı. O hastaneye gittiğimde değişik dertlere sahip insanların çaresizlıklerini de gördüm tedavi sürecinde ,asla olmaz dıyenlerın mutluluk çığlıklarıyla ağlayanları da gödüm Bir ay sonunda hamile kaldım tüp bebekle... Şimdi 30 haftalık hamileyim... Canınızı sıkmayın. Allah ol deyince olmayacak bir şey yok. Sarıl sıkıca ailene al git eşini başla tedavine...
yacem Levelmas söyleyebileceğim tek şey Banada bol bol dua etmeni isteyecem o kadar. Herkesin derdi farklı amben hayatta çok zor şartlarla kendimi getirdim evlendim şimdi bu koni
Aysaa12 yacem bizde de 0 dı tesede bile çıkmadı ama incir küründen sonra evel Allah’ın izniyle kendiliğinden çıkmaya başladı ümitsiz olmayın sakın
Ask61 yacem canım çıkar merak etme 1 tane bile çıksa yeterli zaten sende sıkıntı yoksa hemen tutacaktır içini ferah tut. Ben Ankara tüp bebek merkezinde yaptırdım rapor çıkarttık ilaçları biraz indirimli aldık. Doktorumun tecrübesi konusunda başkalarının yönlendirmesiyle gittik. Umarım sıkıntım Çıkmaz da sağlıkla kucağıma alırım. İnşallah sen de alacaksın kalbini ferah tut. Çevresel etkenleri dinleme rabbine yönel 🙏🏻 rabbim hiç bir anneyi bununla sınamasın çok zor çok iyi bilirim 😘🙏🏻💖 bu kadar istiyorsan harekete geç bir an önce, olacak ben inanıyorum tatlım.. bu Arada ben 4 tane dondurdum. Bunlar hep ücretli oluyor. Yaklaşık 13 bini buldu her şey içinde (muayene+anestezi+ilaçlar)
Kahraman35 yacem canım gittiğim tüp bebek merkezinde bi arkadaşla tanıştık onun eşinin de sperm hiç yoktu. Kızın yumurta toplama günü eşini de tese için aldılar. Yerinde duramıyorlardı olacak mı diye. Şimdi kız hamile. Sen öyle yazınca aklıma geldi. Umudunu kaybetme olacak inşallah diye düşün.
Levelmas yacem tabii ki dua ederim. Herkesin sıkıntıları derdi kendine ağırdır, bilirim. Sen tedavine bak ama olumlu düşün hepimiz ne sınavlardan gectık ve hala geçiyoruz. Allah kucağını boş bırakmasın kardeşim. Sağlıkla bebeğine kavuş inşallah.