Esmaaaaaa Kızlar 3.ayda normal şartlarda cinsiyet belli oluyormuş ama daha erken öğrenen var mı acaba kaçıncı hafta da öğrendiniz?
yigitalptb Esmaaaaaa 11de net değil ama erkek gibi demişti. 12de kesin erkek dedi. Değişmedi de. Erkek ise ve pozisyonu uygunsa pipi çok belirgin görünüyor ama kızsa gecikebilir.
Pinkbabe Esmaaaaaa 12+1 de öğrendik canim 🥰 pazartesi tekrar gidicez %99 demişti ultrasonda bize de gösterdi fotografini da verdi ama bakalım umarım değişmez 🤰
Mrwclkgl 12.haftada %90 kız dedi 15.haftada %99 erkek dedi😄😄 O yüzden ben bi muayeneyi daha bekliyorum bakalım o zaman ne dicek gerçi eşimle gördük kontrolde erkek olduğunu 🙂
Benimminikim Ben 12+6 da öğrendim erkek dedi ama sonradan değişir mi bilemiyorum gene de 16 haftaya kadar değişiyor deniliyor😀
Eagle564 Aysebkr1258 bana 14. Haftada erkek dedi yüksek ihtimal ama dedi acaba bi dagaki gidişte değişir mi bilemedm ondan sordm ☺️
Ozlemb0811 Esmaaaaaa 12. Haftaya yeni girmiştik kız demişti ve değişmedi çok şükür yoksa bütün cinsiyet partisi bosa gidecekti 😂 biraz erken davrandık
Esmaaaaaa Nisansimge ayy benim şuan 9+2 inşallah 10da öğrenirim bende 😊 daha 1yıllık evliyim eşim çok dua etti Allaha hep çocuk istedi eşimin doğum gününde öğrendim hamile olduğumu şimdide sağlıklı olsun ama kız gönlümden geçen diye dua ediyor bakalım ne olacak 😊 o yüzden heyecanla bekliyoruz
Merve-yoruk97 Esmaaaaaa 18 haftada öğrendim 10 haftada erkek dendi ama doğru değilmiş kizim olucak şuan 23+3 uz kizim geç gösterdi benim