Aytu1993 her dogum gunluk gulistanlık olacak dıye bırsey yok canım burda bır tek sen degılsın boyle yazan.. bunların ders olması gerekıyor ders cıkarmak lazım ben kendımce aldım mesela ıyı ki devlet hastanesıne gıtmedım ve aslada dogurmucam hıc umurlarında degılsın ölürse ölsün gozuyle bakıyorlar 3 gun boyle bası bos bekletmelerı ıyı degıl kalp atısları bozulduysa bebegın hemen sezeryana almaları lazımdı bende normal dogurmucam asla ve ıyıkıde sezeryan olacagım dedırttı yavrunuzla beraber saglıklı omur dılerım