Elikkk ben de 1,5 senedir kronik mantarla uğraşıyorum benim kaşıntım olmuyor sürekli akıntı oluyor doktora da dedim artık ilaç hiç bişekilde kullanmıyorum günde 5 kere çamaşır değiştiriyorum en az.60 derece de yıkıyorum ütülüyorum ve hindistan cevizi yağı sürüyorum o bölgeye rahatlatıyor biraz eski günlermi çok özlüyorum sürekli orayla ilgili bi sorun yaşamaktan usandım bir de hamilelik var şimdi hepten zor.. bazen de karbonatlı suyla taretlenip kontrol altına alıyorum böyle 😒