Rabiaoguz Merveatan 40+2 de doğum yaptım nişan gelmiş ben fark etmedim sancılar gelmeye başladı günümde gelmişti doğuracağım galiba dedim kasık tan girdi benim sancılarım hiç geçmedi o şekilde yani