Eagle564 Rabiaoguz iyileşme sürecin nasl? Acı ağrı sızı ? Oturma hapşırma öksürmede zorlanma oluyor mu ?
Fureya Rabiaoguz Genelde dikiş, kesi, acı VS merak edilir ama ben bir anneyi bir bebeği merak ediyorum. Nasılsınız? İyi misiniz? Ya bebeğiniz? Kokusu nasıl? Cennet mi gerçekten😊
Rabiaoguz Smyyeaydn hemde nasıl hastanede 12 saat sancı çektim suni sancı kabul etmedim kendi sancımla doğum yaptım bebeğin başı çıkana kadar herşey bebeğin başı çıkınca o kadar rahatlatıyor ki gerisini hissetmiyorsun bile
Rabiaoguz Fureya iç dikiş biraz fazla dış dikiş 5 tane . Bebeğim de bende çok iyiyiz kokusu cennet kadar güzel kokuyor
Merveatan Rabiaoguz gözün aydon olsun 😘 kaç haftalıkken Doğum yaptın ? Doğumun başladığını nasıl farkettin ?
Rabiaoguz Merveatan 40+2 de doğum yaptım nişan gelmiş ben fark etmedim sancılar gelmeye başladı günümde gelmişti doğuracağım galiba dedim kasık tan girdi benim sancılarım hiç geçmedi o şekilde yani