Fasulyem22 PnrGg ben normalde hiç süt içmem okula giderken zar zor soğuk içerdim ama şimdi her akşam ılık içiyorum çok faydalıymış hem kalsiyum olur vücudda da yarar diye düşünüyorum 😀
PnrGg Fasulyem22 ewet canım kansızlığıda iyi geliyor mecburen içiyorum bende zorlada olsak içecez artık 😂