Pnrmhmmd ZehraAlbayrak tabiiiki çıkıyor ve bu utanılacak bişey değil canım ama doğuma varsa lavman yapıyorlar hemen alınırsan o an ne olursa artık
ZehraAlbayrak Pnrmhmmd utandigimdan degil tabi merak ettim hani dogumla ayni anda olursa bebege zarari olmazmi diye
Pnrmhmmd ZehraAlbayrak hiç duymadım zararı olduğunu canım. Ki bebeğin kafası çıkana kadar içindekiler çoktan çıkmış oluyor dediğin gibi kuvvetli ıkınıldıpı için