Buraya bunları yazacağım aklımın ucundan bıle gecmezdi sureklı okuyodum ama sanki çok uzak gıbıydi. Arefe günü öylesine kontrol için acilden giriş yaptık .Muayene olup cıkacaktık muayene sırasında çatı muayenesinde hemşire suyumu patlatmasıyla heryer su oldu . Suyun geliyor senin dedi bende tabıkı korku basladı çünkü doktorum daha var vaktı dedı 41 haftaya ancak dedi. Hemen yatışımı yapacagını soyledı ve yatısımı ıstedi. Saat öğleden sonra 3 gibi yatısım yapıldı dogumhaneye alındım ve saat 4 de suni sancı berılmeye baslandı. Saat 7 sıraları adet sancısı gubı vurmaya basladı. Saat ilerledikçe sancılar sıklasmaya basladı burayı hızlı gecıyorum cunku herkesın acı eşiği farklıdır. 😊 2 saatte bir cato muayenesi yapılıyor ve 1 cm oldugunu soyledı ebeler artık saat gece 3 oldugunda tekrar bakmak ıstedıler o saate kadar sadece 2 cmdi baktıklarınsa hepsı sasırdı hatta soka gırdıler 8 cm olmustu bırden ebeler coo guzel az daha sabret 10 oluca doguma alacaklarını soyledıler. Tam odadan cıkacakken afedersiniz kakam gelıyor benım dıye bagırdım ozamanıkın hadş yap dedıler aynı zamanda catı muayenesi yaptılar ve 10 cö tam acıklık sasırdılar ge hemen dogum odasına aldılar . 4 5 ıkınmada kızım geldi fakat beb kendımı dınlendırmedıfım ıcın mecburi kesi oldu .Fakat hıssetmek dursun soyle kesş attıklarının bile farkında degılım demeseler bılmezdim. Kızım yan tarafımda temızlenirken benım dıkısım yapıldı ana umrumda değildi herşey o an bitti sanki ben de o an yeniden dogdum. Sımdı kızımla beraber evdeyız bırbırımıze alısıyoruz emıyor şukur rabbım herkesi bır avazda kurtarsın sag salım kucagınıza almayı nasıo etsın dunyanın en guzel hissi anne olmakmış ve uyku acı hıc bırı umrumda degıl ıkı gundur uyumuyorum ama zerre uykum yok hep ona bakıyorum. Darısı sızlerın basına ınsallah😊🙏🏻