Ozgeliz Yasinmetem bana da şöyle geliyor iki isim fazla yük gibi şahsen benim tek ismim var iyi ki de annem tek isim koymuş diyorum siz oğlunuza hangi ismiyle sesleniyorsunuz yada bahsederken hangi ismini kullanıyorsunuz ?