Yasinmetem Bir oglum var adı yasin mete şimdi kız hamileyim yaren meva koymak istiyorum ama sadece uyumlu diye pek ısınamadım sizce nasıl. Başka bir önerisi olan var mı acaba
Ozgeliz Yasinmetem uyumlu olması şart mı canım bence iki isim koyma benim de oğlumun iki ismi var ama kızıma tek isim koyacam inşallah
Yasinmetem Ozgeliz sanki tek isim koyunca kızıma haksızlık gibi geliyor birde tek isimde içime sinen hiç birsey olmadı
Ozgeliz Yasinmetem oğlumun ismi YiğitBerat bende yiğite uysun diye yaren düşündüm ama eşimin ailesin de var. Berata uysun diye de Beren düşündüm ama benim çevrem de var Eliz İsmine karar verdim el emeği göz nuru anlamı var
Ozgeliz Yasinmetem bana da şöyle geliyor iki isim fazla yük gibi şahsen benim tek ismim var iyi ki de annem tek isim koymuş diyorum siz oğlunuza hangi ismiyle sesleniyorsunuz yada bahsederken hangi ismini kullanıyorsunuz ?
ValideSultan Yasinmetem naçizane fikrim kıza tek isim olmalı babasının soyadını kullanması için ki ben babamın soyadını aldım iki isim iki soy isim kötü oluyor bence. Ve kızım olsaydı İpek bahar düşünürdüm
Yasinmetem Ipek34 yok hiç sıkıntı cekmedim benimde iki ismim var gülay gizem. İsmimin son harfleri oglumun baş harfleriyle uyumluymus ismi koyduktan 1 yıl sonra fsrkettik☺️☺️
Ozgeliz Ipek34 evet zorluk oluyor kimileri yiğit diyor kimileri Berat diyo ama babası ve ben YiğitBerat diye sesleniyoruz alışsın diye henüz 1 yaşında
ValideSultan Yasinmetem o tercih kızının ama ben mesela baba aşığı bir kız olduğum için aldım babamın soyadını ki zaten mesleğim gereği baba soyadı ile markalaşıp isim yapınca zaten bırakamazdım