Trabzon ya oturuyorum tabi evde falan boyle yayilir gibi hani iyiiiiice arkaya yaslanarak asagi kayarak🙈 oyle rahat oluyo ama 90 derece bacaklarimi kirip dik oturdugum pozisyon... iste toplu tasimalarda oturdugumuz gibi 😊 o pozisyon zorluyo 15-20 dk dan uzun oturursam kasiklarima agri giriyo yine uzanma ihtiyaci duyuyorum veya ayaga kalkiyorum.