Aslinda uzun sureden kastimda saatler degil. Mesela 15-20 dk arabada oturayim sanki kasiklarimda bişiy sıkışıyormuş gibi uzanma ihtiyaci duyuyorum. Esimle biyerlere gitmek istedimiz zaman resmen rahatsizliktan korkuma gitmeyelim diyorum veya koltugu yatirip uzanir gibi duruyorum ve artik bu durumdanda hoslanmiyorum. Hamileligimin basindan beri boyle. 13+2 yim
su an.. nedenini bilmiyorum. Esimde bende merak ediyoruz. Ozellikle ben. Cunku neden neden diye sordugunda ona aciklayabilmek istiyorum. Yoksa yatmaya alistigim icin oturmayi unuttugumu dusunmeye baslayacak. Ara ara makarasini yapmaya basladi hatta karavan alalim diyo😂 varmi bunu yasayan ve sebebini bilen? Bide rahatca oturabilmek icin ne yapmak lazim?