Mylife123 Doğuracam nerdeyse bizde bi isim bulamadık aslında Umay düşündük hocaya danıştm koyma dediler.şimdi sil baştan karar vermekte güçlük. Cekiyorum eşimde herseyi beğenmiyor defne geçiyor. İçimden ama bakalım
Ryhnytm Mylife123 benimde doğuma az kaldı eşim eylül istiyor bende aksine hiç istemiyorum kendimde güzel isim bulamıyorum bi kaç isim var eşimde onlara burun kıvırıyor en sonunda x koyucam kimsede yok dünya da tek😂
2011 Esim asmin yada zeynep diyor. Bende iki ismi hic begenmedim. Aklimdakiler eylül,öykü,kumsal, sizce hangisi guzel