Dilek_58 2011 merhaba allah izin verirse bizde kizimiza Asmin Duru ismini koyacagiz belki fikir olur size de. Saglikla gelsin miniginiz insallah.
NurGrlek İlk kızımın ismi Zeynep Asel şuan tekrar hamileyim kızım olursa Duha Ecrin yada Sare Duha düşünüyorum 🌺😁
Teslime328 Haribo42 uzmanlar önermiyor hem bebegi de dusun ya ilerde zaten tek isim kullanacak görüyorum Bazıları sacma sapan ikili isimler koyuyo ne gerek var tek koy güzel olsun
Haribo42 Teslime328 sünnet canım uzmanlar çok biliyor peygamberimiz 2 isim önermiş çocuk hangisini beğenirse onu kullanır diye
Mervezngn Ben ikra hüma zümra hifa arasında kararsızdım sonra en son zümra kaldı şimdi büyük ihtimalle onu koyarız sanırım. Eşimde zümra hifa olsun diyo ben 2. İsim sevmiyorum ne gerek var zümra desinler yeter
AzraCaglar 2011 Asel ya da Aden koyabilirsin. Asel bal demek. Kuran-ı Kerim’de Muhammmed suresinde geçiyor. Aden ise cennet bahçesi demek😊😊🥰🥰