Defnenaz üç düşüğünüz neden oldu araştırıldı mı ben de bir düşük bir dış gebelik yaşadım ben dış gebelikte hiç ağrı hissetmedim aksine çok rahattım adet günümde kanama oldu bitti normal adet oldum zannettim Allahtan betaya baktırmak aklıma geldi ve değerim 2000 lerdeydi düşükten sonra kürtaj olup hemen sonra hamile kalmıştım biraz ona yormuştum rahmin dinlenmesine izin vermedim diye