Kızlar adetime 3 gün var ve ben 3-4 gündür karın altında sağ kasıkta sanki tüplerde gibi hafif ağrı ve akabinde bel ağrısı yaşıyorum. Daha önce boş gebelik geçirdim şimdi de dış gebelik geçiriyor olabilir miyim? Herhangi bir kanamam lekelenmem filan yok. Bayram nedeniyle doktora gidemedim bayramdan sonra gideceğim inşallah ama hafif batma şeklindeki ağrılar beni korkutuyor yardımcı olabilir mi bilenler acaba?