beyzayagiz 35 gun kaldi ama yine hastaneye yattim sancilarimdan durdurmaya calisiyolar bakalim prenses insallah biraz daha sabreder
Humaaydn Nursafak benimde son 37 ve zaman geçmiyor sıcaklar bunaltıyor yürüynce aşağı baskı oluyor nefes alamıyorum bunaldm iyice😔