Canoglum001 sevil87 bizim 19 gun var.sezeryan ama doktor 39 dolsun oyle alicam dedi.eskiden bir sorun olmasa bile 38 de aliyorlardi ya o kalkmis artik.suyun kanaman gelmedigi surece 40.haaftaya kadar kalsin icerde dedi gecen gun.iyi mii kotu mu bilmem🤔 dayanamiorum artik cunku
denizoktay Canoglum001 aynısını bana da dedi ya 39 artılarda alıyorum sezeryana dedi o zamana kadar kendi gelmez inşallah hiç iki hafta bekleyecek gibi durmuyor🙌
Elikkk 39 hafta olduk bugün kızlar midem çok bulanıyor ağzımda bir tatsızlık var doğum belirtisi olabilirmiki acaba
Sad3c3m sevil87 bunun aynısı bu sabah bende oldu yüzüğümü eşim tam 15 dakikada çıkarttı neler yaptı adam çıksın diye o kadar canımmyandı ki niye bu kadar şişti anlamadım kapanmıyordu parmaklarım sızlıyordu🤧🤧
1209038 Ay vallahi bu haziran çocukları gelmiyor sanırım 😂 benimde 10 gün var gelmiyor bide kız çocukları erken gelir diyolar yok anacım yok bu çocuklar gelmiyor 😂😂😂😂
Zeynep5855 Valla gelmiyolar son 10 gun yapmadigim sey kalmadi gene tık yok keyfi yerinde heralde benim oglanin ellerimi kapatamiyorum ayakkabi giymek ruyaa terliklerle dolasiyorum bu sicakta iki misli yaniyoruz😂😂